Zmiany we wrocławskim MPK. Skargi mieszkańców poskutkowały - Wroinfo.pl

Zmiany we wrocławskim MPK. Skargi mieszkańców poskutkowały

Skargi użytkowników wrocławskiego MPK poskutkowały. Wprowadzono zmiany oraz nowe rozwiązania, które mają poprawić komfort podróży.
MPK Wrocław
fot. facebook

Wrocławskie MPK poinformowało o zmianach i nowych rozwiązaniach, które mają poprawić komfort podróżującym. Stało się tak za sprawą wieloletnich skarg użytkowników MPK na funkcjonowanie Urban Card Wrocławskiej Karty Miejskiej.

Od dłuższego czasu użytkownicy wrocławskiego MPK skarżyli się na wiele niepokojących zdarzeń. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przychodzili Wrocławianie, którzy zgłaszali przypadki nieuzasadnionego blokowania kart płatniczych. To skutkowało tym, że nie mogli zakupić biletu w biletomatach, czy w kasownikach. Wielokrotnie zgłaszano również, że kupiony bilet nie kodował się na urban karcie, co sprawiało, że podróżujący dostawali mandaty od kontrolerów.

Z tego powodu UOKiK wprowadził możliwość składania reklamacji on-line w przypadku nieuzasadnionej kary za brak biletu lub w przypadku zablokowania kart płatniczych. To nadzieja, że przypadki niezadowolonych użytkowników komunikacji miejskiej spadną.